niedziela, 6 listopada 2011

06.11.2011

Wychodzi na to, że teraz będę prowadził wirtualny pamiętnik ;-)

Rano i wieczorem zrobiłem kilka wpisów na GL i Facebooku oraz odpisałem na kilkanaście maili.
Nawet w niedzielę ludzie korzystają z internetu - szok ;-)
Z powodu wielu próśb nadesłanych od goldenowiczów w sprawie ocenienia ich zdjęć i profili na GL zorganizowałem spotkanie ....zaplanowałem spotkanie na dzien 21.11.2011, na którym omówię:
- zdjęcia
- tekst w profilach
- opisy na forach

jak również opowiem jak GL można wykorzystać do promocji swojej osoby lub firmy.


Napisałem również list do jednego autoryzowanego salonu samochodowego w Zabrzu z ofertą współpracy przy promocji ksiażki.
Ciekawe czy wykorzystają szansę na prawie darmową reklamę ? ;-)


Czeka mnie pracujący poniedziałek, a zatem uciekam spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz