czwartek, 10 listopada 2011

10.11.2011

WOW ;-))

Dzisiaj rozmawiałem z filmowcami (od g. 10 - 15)na temat filmu, który ma powstać na podstawie ksiażki "SZPIEDZY UMYSŁÓW".
Z powodu umówioneo spotkania, które miałem o g. 15.10 , następną rozmowę o filmie przełożyliśmy na 15 listopada.
Zdążyliśmy ustalić ,że budżet filmu powinien zamknąć się w 3 mln złotych.

Na koniec dnia otrzymałem od grafika projekt nowej okładki do książki "Szpiedzy umysłów".
Powiem (napiszę) krótko.
Ręce mi opadły i ...szczęka.
Dawno nie widziałem tak...nieodpowiednio dobranej grafiki - aż wstyd pokazywać ;-(
Może w przyszłym tygodniu się poprawi ;-)

Dzisiaj otrzymałem wiadomość, że  oficjalna premiera książki ma się odbyć 12.01.2012 o g.12.12
Bardzo mało czasu zostało do zakończenia promocji książki .

Jutro 11 listopada, a ztaem robię sobie dzień wolny od pracy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz