wtorek, 11 października 2011

Fryzjerzy i fotografowie do sądu marsz !!! WYBORY 2011

To jest niesamowite.
Każda partia polityczna w naszym kraju ma w swoich szeregach fachowców od wizerunku i marketingu, ale to co działo się podczas kampanii wyborczej 2011 dowodzi, że te osoby były w tym czasie na urlopie.
Na plakatach wyborczych straszyły nas osoby:
- z tłustymi włosami
- z fantazyjnymi fryzurami
- z niesamowitymi dodatkami (np. długie kolczyki)
- z nieprawdopodobnymi pozami ( niektórzy byli odchyleni od pionu prawie 40 stopni)
- ze świecącymi twarzami

...a nawet zdarzały się "widma".
Pełen uznania jestem dla PO i PSL, gdyż jako jedyni pokazali swoich kandydatów w sposób czytelny, pomimo wad, jakie prezentowały poszczególne fotografie.

W tym momencie chcę poinformować wszystkie osoby, które startowały w wyborach 2011, iż mają prawo wnieść sprawę do sądu o odszkodowanie za nieodpowiednio wykonane zdjęcia (fotografowie strzeżcie się).
Można i fryzjerów zaskarżyć, ale oni mogą się wyprzeć celowego działania na szkodę danego kandydata...twierdząc, że klientka szła na wesele ,a nie do fotografa, aby zrobić zdjęcie do kampanii wyborczej.

Tak jak kandydatów PO i PSL można było podziwiać w pełnej krasie, tak kandydatów z partii PIS trzeba było oglądać z lupą w ręku.

Jednakże NAJWIĘKSZĄ wpadkę zaliczyła partia SLD, pomimo tego, że już kilka tygodni przed 09.10.2011 pisałem do ich biura o wprowadzeniu zmian na ich stronie www, gdzie nawet lupa nie pomogła, aby odszukać "twarze" osób ubiegających się o mandaty poselskie.

...ale za to był bardzo widoczny ironiczny napis:" WIEMY CO TRZEBA ZMIENIĆ".

Kiedy przeczytałem ich slogan reklamowy, napisałem do nich kolejnego maila z prośbą o podanie imienia i nazwiska osoby odpowiedzialnej za ich reklamę i marketing kampanii wyborczej.
Do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi.

Podczas trwania kampanii wyborczej przeglądałem codziennie strony internetowe i trafiłem na jedną ciekawą wypowiedź internauty:" Pół biedy, że do sejmu startują smarkacze, którzy mają po 22 lata, ale wstyd mi jest za starsze osoby, które nie dają przykładu młodszym (...) nawet nic im się nie chce napisać, a chcą rządzić naszym krajem...(...)"

Nie trzeba było mi powtarzać dwa razy. Sprawdziłem i tą wypowiedź pod kątem "prawdy" i co się okazało?...
Internauta miał rację.



Przeglądnąłem kilkadziesiąt profili kandydatów młodych i starszych...tych z numerem 1 i z numerami powyżej 10 i...również zrobiło mi się przykro.
Jak to możliwe, że osoby startujące w wyborach z najlepszych pozycji (średnia wieku takich osób to 45 lat)...mają tyle samo do "powiedzenia" co osoby młode lub z niższych miejsc na liście?

Być może chodziło tylko o zaprezentowanie swojej nowej biżuterii lub nowej koszuli, a nie popisywanie się słowem pisanym?
Tylko kilka osób w PO miało napisane na swoich profilach wartościowe i ciekawe informacje na swój temat, a w partii PIS i PSL mieli je wszyscy.

Aby zakończyć miłym akcentem koniec WYBORÓW 2011, wybraliśmy ze znajomymi najlepszą trójkę kandydatów, którzy najlepiej zaprezentowali się podczas kampanii wyborczej.
Nasze oceny obejmowały partie :PO, PIS, PSL,SLD, RP

kobiety
Pierwsze miejsce dla Magdaleny Wichrowskiej (PSL)
Drugie miejsce dla Ewy Kołodziej (PO)
Trzecie miejsce dla Anety Zagajewskiej-Łuczak (PO)

mężczyźni
Pierwsze miejsce dla Dariusza Rosati (PO)
Drugie miejsce dla Rafała Rypiewicza (PO)
Trzecie miejsce dla Konstantyna Miodowicza (PO)




Gratulujemy i do zobaczenia za 4 lata ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz